Het klinkt allemaal een beetje opgeblazen. De verkoper van de domeinnaam wil anoniem blijven en over het aanschafbedrijf wil Groen niets zeggen, behalve dat het fors was. “Ik denk wel dat de verkoper nu een leuke auto rijdt. En toen het bedrag voor de naam was overgemaakt en de verhuizing vreemd lang op zich liet wachten, heb ik voor het eerst in mijn leven als ondernemer twee nachten slecht geslapen.”
Enige verstoorde nachtrust was het echter wel waard, aldus de miljonair: “Met deze investering kunnen we internationaal verder onder één duidelijke naam waaruit elke wereldburger eenvoudig kan afleiden wat we doen. De aankoop van het domein heeft heel wat voeten in aarde gehad en is een nieuwe stap in de ontwikkeling van het bedrijf.”
Internationaal
De naamsverandering moet Thuisbezorgd.nl helpen om de internationale ambities waar te maken. Op dit moment is de maaltijden bestelsite al groot in Duitsland, marktleider in Nederland en actief in nog vier andere Europese landen. De namen van de sites die hier worden gebruikt blijven gewoon bestaan. “We hebben de afgelopen negen jaar veel geïnvesteerd in onze naamsbekendheid en achten het wijzigen van de lokale namen niet verstandig.”